Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

spolaren funkar inte!! vart sitter pumpen??

Startad av van88 · 2008-07-17 · 0 svar

van88Trådstart
har en Hyundai accent 00,, eller jag har den inte men min tjej har en,,
spolarpumpen är död,,,tänkte ta bort spolarbehållaren,,trodde man kunde lyfta bort den men icke,,, underifrån,,, vart sitter pumpen???? o skruvarna nån slags specialplast tjossan som bara snurrar,,,,

Fler trådar i Hjälpforumet Bil