Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

höja tomgången på en cheva van!!!

Startad av van88 · 2007-09-05 · 0 svar

van88Trådstart
nån som vet hur man höjer tomgången?? är de data boxen???bara en verkstad som kan göra de?? den lägger av ibland när man bromsar o styr o håller på att backa,, har kollat allla slangar

Fler trådar i Hjälpforumet Bil