Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

stannar på tomgången ibland!!

Startad av van88 · 2007-07-08 · 2 svar

van88Trådstart
när man styr o bromsar stannar kärran ibland,,,kanske tomgången som är för låg?? hur höjer man de`?? förgasar ins--
sigge21
Vad e det för bil/motor??
svedgard
en 305a en cheva van,,,kanske nåt vakum men ingen slang är trasig!!!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil