Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ska de vara ett avlångt hål i lyserna???

Startad av van88 · 2007-11-11 · 1 svar

van88Trådstart
kolla min 280 o blåste bort fukten,,, upptäckte ett hål i vardera lyserna ett avlångt hål ser ut att vara orginal...fukten kom säkert in efter en motor tvätt damen hade gjort som ägde bilen,,,,, men vad är de för hål???:fraga
Brodera
ventilationshål för att få ur fukten ur lyktorna kanske ?!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil