Är lite sugen på en 730. En beg 92-93 bes o skatt ligger runt 15000:- Är det helt galet att köpa en? De ska ju tydligen vara dyra att äga. Är det svårt att få tag i reservdelar? Är det nån här på forumet som har ägt en och vill dela med sig av sin erfarenhet?