KKrister LindholmTrådstartSkoj med bröderna i topp, men vad gjorde fotbollslegenden Pele?? :e
Att fotbollspelare inte är lika klipska som motorfolk är väl en intern uppfattning kanske, men nu har det ju bevisats! :D
Hur kan man bara missa att flagga av ett F1-lopp? Det skulle det va stränga straff på! ;-)
:e
Han har väl blitt slö av att ha fått för många bollar på skallen :h
Sen var det ju även trevligt med en tät kamp in på mållinjen, och Schumis och Montys fight om första kurvan fortsätter :h
Sen måste man ju älska Blommans mundiarre, den mannen är född till att vara kommentator :D