På en trike skall handbroms och fotbroms samverka? Alltså kvittar vilken man drar/trampar på så bromsar den på 3 hjul.
Eller man ska ha en handbroms(fram) och en fotbroms (bak)? P-broms finns på bakhjul
Eller man ska ha en handbroms(fram) och en fotbroms (bak)? P-broms finns på bakhjul