smörja upp alla rörliga delar är det första man bör göra och när trumman är av så ser man konditionen på bromsbackarna
Hej! Efter ha backat med husvagnen, förblir det ena hjulet låst när man drar FRAMÅT(!). Backar man, snurrar det med så snällt. Vad sjutton kan ha hänt, och vad bör man göra för att fixa det? :fraga
Bromsningen sker då wiren drar i en bromsarm som tvingar ut backarna. Ska man bara dra in justeringen max, smörja och motionera de rörliga delarna, eller vad ska man hitta på? :confused:
Alla ideer eller förslag mottages tacksamt!
Bromsningen sker då wiren drar i en bromsarm som tvingar ut backarna. Ska man bara dra in justeringen max, smörja och motionera de rörliga delarna, eller vad ska man hitta på? :confused:
Alla ideer eller förslag mottages tacksamt!