Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Brors DT!

Startad av Hasse-man · · 1 svar

Hasse-manTrådstart
Snart 21 är man men i somras kände jag för att rusta brors moppe (hade lite att göra) :D

https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080001.jpg
https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080002.jpg
https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080003.jpg
https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080004.jpg
https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080005.jpg
https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080006.jpg
https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080007.jpg
https://medlem.tripodnet.nu/Hassemf1/Moppe/Pb080008.jpg

:-)

Jag tog bort IMG-taggen så att våra modemvänner slipper vänta ihjäl sig ;-)
137KB var en av bilderna.. Huuuuu :-)
/Skywalker
_________________


[ Detta Inlägg ändrades av: Skywalker den 2001-11-09 12:42 ]
M@rtin
Ajdå eftersom det var 6 månader+ sen jag surfade med modem så.. :D

Fler trådar i Motorsport & Racing