Inte speciellt svårt bara man är något så när nogran och får i rätt mängd olja i gaffelbenen osv, har själv inte bytt packboxar på en moppe (bara MC) men principen brukar vara densamma.
Att man så lossar gaffelbenen från styrkronan (oftast enklast så), brukar det i regel finnas en förskruvning i ena ändan som man lossar, var berädd bara att det förekommer en lätt fjäder motstånd då denna lossas samt att hålla ordning på följden som pinalerna lossas.
Detta bör som sagt inte våla större problem, tänk sedan vid montering att vara lite försiktig med packningarna,, lycka till! :)
Att man så lossar gaffelbenen från styrkronan (oftast enklast så), brukar det i regel finnas en förskruvning i ena ändan som man lossar, var berädd bara att det förekommer en lätt fjäder motstånd då denna lossas samt att hålla ordning på följden som pinalerna lossas.
Detta bör som sagt inte våla större problem, tänk sedan vid montering att vara lite försiktig med packningarna,, lycka till! :)