Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

CART - 27:e april

Startad av Psycho Dave · 2002-04-27 · 4 svar

Psycho DaveTrådstart
Fasen vad synd för Kenny att bilen inte höll :(
Anonymous
Ofan, har det körts CART idag :o :r
aleborg
Japp, 05:30 i morse.
De körde ju i Japan, Kenny startade som fyra men kunde inte hålla tempot och gled ner. Sedan tappade han ännu mer och var in i depån en miljon gånger då de trodde det var elfel men det visade sig tillslut att en turbo hade gett upp. :(
Anonymous
Ok, inte lätt att hålla koll nu när Eurosport inte sänder längre :( :ner
Sen är det väl dags att Kenny börjar plocka mer poäng, han har väl inte tagit alltför många iår direkt? :l
aleborg
Kenny ligger på 13:e plats med 12 poäng :l

Fler trådar i Motorsport & Racing