Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

CART: Fontana, California Speedway

Startad av JoakimE · · 7 svar

JoakimETrådstart
Sista deltävlingen i CART mästerskapet, måtte nu Kenny göra en perfekt säsongsavslutning så resten av fältet vet vad de har o vänta nästa år! :-)

Eurosport sänder from 21:30 imorrn söndag enligt cart.com

_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart

[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-11-03 17:47 ]
Liam Gallagher
Hoppas jag med!
HEJA KENNY HEJA!!!
Liam Gallagher
Börjar ju bra för Kenny! Snabbast på tredje träningen! Bra början inför kvalet! hopper han visar sin klass med att utklassa resten och ta pole!!
Anonymous
Kvalet är klart (sen ett par timmar ;-))

1. A. Tagliani
2. C. da Matta
3. K. Bräck
4. B. Herta
5. C. Fittipaldi
6. M. Papis
7. M. Jourdain Jr.
8. B. Junqueira
9. J. Vasser
10. S. Dixon
11. M. Gidley
12. S. Nakano
13. M. Andretti
14. T. Kanaan
15. M. Gugelmin
16. G. de Ferran
17. O. Servia
18. P. Tracy
19. A. Barron
20. T. Takagi
21. C. Mears
22. D. Franchitti
23. R. Moreno
24. H. Castroneves
25. P. Carpentier

Det där gick väl helt ok enligt mig, synd att alla förhoppningar om mästerskapet iår är över bara :(

_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart

[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-11-04 01:42 ]
Anonymous
Starten uppskjuten till 22:38 pga dåligt väder.
Anonymous
O där var bräckens dag över :(
Anonymous
Enligt Eurosport så var det motorn som pajade, resultat: låsta bakhjul och muren :l
Liam Gallagher
Tråkigt!!!
Men nästa år ska Bräcken krossa allamed sitt nya team Gannassi!! Jag tror d!!

Fler trådar i Motorsport & Racing