Sista deltävlingen i CART mästerskapet, måtte nu Kenny göra en perfekt säsongsavslutning så resten av fältet vet vad de har o vänta nästa år! :-)
Eurosport sänder from 21:30 imorrn söndag enligt cart.com
_________________
"Om man kört
Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-11-03 17:47 ]Hoppas jag med!
HEJA KENNY HEJA!!!
Börjar ju bra för Kenny! Snabbast på tredje träningen! Bra början inför kvalet! hopper han visar sin klass med att utklassa resten och ta pole!!
Kvalet är klart (sen ett par timmar ;-))
1. A. Tagliani
2. C. da Matta
3. K. Bräck
4. B. Herta
5. C. Fittipaldi
6. M. Papis
7. M. Jourdain Jr.
8. B. Junqueira
9. J. Vasser
10. S. Dixon
11. M. Gidley
12. S. Nakano
13. M. Andretti
14. T. Kanaan
15. M. Gugelmin
16. G. de Ferran
17. O. Servia
18. P. Tracy
19. A. Barron
20. T. Takagi
21. C. Mears
22. D. Franchitti
23. R. Moreno
24. H. Castroneves
25. P. Carpentier
Det där gick väl helt ok enligt mig, synd att alla förhoppningar om mästerskapet iår är över bara :(
_________________
"Om man kört
Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-11-04 01:42 ]Starten uppskjuten till 22:38 pga dåligt väder.
O där var bräckens dag över :(
Enligt Eurosport så var det motorn som pajade, resultat: låsta bakhjul och muren :l
Tråkigt!!!
Men nästa år ska Bräcken krossa allamed sitt nya team Gannassi!! Jag tror d!!