luftfilter igensatt/bränslefilter??
hej!
jag har en dt 50r den går hur bra som helst men ibland så börjar den helt plötsligt att inte gå på ful gas den dör och om man lägger i choken så går den bra och jag har testat och skruva på luft skruven det blir inget bättre.
Nån som vet eller har samma problem som jag svara snälla.
jag har en dt 50r den går hur bra som helst men ibland så börjar den helt plötsligt att inte gå på ful gas den dör och om man lägger i choken så går den bra och jag har testat och skruva på luft skruven det blir inget bättre.
Nån som vet eller har samma problem som jag svara snälla.