Jag var och kollad en VW Passat-kombi nu i veckan för ev köp. Pigg i motor, fin känsla i lådan...
Inte spec rostig i skärmkanterna som en hel del av de jag tittat på tidigare.
Men ngt är skumt i elsystemet. Varvräknaren gav inget utslag mer än ett liiiitet darr i nålen då jag slog på tändningen.
Kontrollamporna lyste inte heller. En snabb koll i säkringsdosan gav inget.
:fraga Är detta ett känt fel? Någorlunda lätt åtgärdat?
Eller är det ett BIG NO NO NO-varningstecken??
Inte spec rostig i skärmkanterna som en hel del av de jag tittat på tidigare.
Men ngt är skumt i elsystemet. Varvräknaren gav inget utslag mer än ett liiiitet darr i nålen då jag slog på tändningen.
Kontrollamporna lyste inte heller. En snabb koll i säkringsdosan gav inget.
:fraga Är detta ett känt fel? Någorlunda lätt åtgärdat?
Eller är det ett BIG NO NO NO-varningstecken??