någon som är duktig på el??har en zx10 2004 europen mod har varit tvungen att byta tändning och ECU fixat alla saker från USA men där har inte hojarna immobilizer så min ECU från us har inte den funktionen så jag gissar att jag måste dra lite el i henne!!någon som vill hjälpa mig maila mig gärna på aandetsson86@gmail.com