Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

ETCC på SVT Extra

Startad av Psycho Dave · 2002-04-21 · 10 svar

Psycho DaveTrådstart
För er som har missat det så sänder SVT Extra ETCC just NU!!!
aleborg
Rydell 4:a och Ekblom 6:a i första loppet, bra kört av svenskarna. Då startat Ekblom som 1:a i nästa lopp och Rydell som 3:a :) :e
Anonymous
Coolt :)

Och före de som får nöja sig med Eurosport istället för SVT Extra så går LG Superracing weekend just nu :)
aleborg
Jo fast de visar väl lopp 2 även på Eurosport, de visar ju highlight från lopp 1 nu. :)

Föresten, klockan här på forumet går fel...
Anonymous
Jävlar va Alforna går :D
*swisch* :h

Och angående tiden, pröva ändra tidszon (till GMT+2 eftersom antingen tiden på servern eller forumet inte ändrats till sommartid) i din profil om du inte gjort det...
Anonymous
Snyggt kört av Rydell (även om jag heldre sett honom sitta i den Ferrari 550 GTn han körde i nån av GT serierna förra året) :)
aleborg
Japp det var riktigt snyggt av Rydell :)
Kul att Rydell skall köra Le Mans.

De intervjuade Rydell och Ekblom nu. Volvo hade drevat lådan fel så Rydell körde på varvtals stoppet på slutet av den långa rakan, detta gör det ännu mer imponerande av Rydell. Volvon var ju dessutom den enda toppbilen där man var tvungen att lyfta på gasen vid växlingarna.

Aha vad dum jag var som trodde att jag bode i samma land som Stockholm och valde det som tids zon...
Anonymous
Psycho Dave wrote:
Japp det var riktigt snyggt av Rydell :)
Kul att Rydell skall köra Le Mans.
Ofan, källa?
Psycho Dave wrote:
De intervjuade Rydell och Ekblom nu. Volvo hade drevat lådan fel så Rydell körde på varvtals stoppet på slutet av den långa rakan, detta gör det ännu mer imponerande av Rydell. Volvon var ju dessutom den enda toppbilen där man var tvungen att lyfta på gasen vid växlingarna.
Ojoj, då blir man ju helt klart imponerad av Rydells omkörning på slutet där, måste vara frustrerande att nå varvstoppet innan rakan är slut :l
Psycho Dave wrote:
Aha vad dum jag var som trodde att jag bode i samma land som Stockholm och valde det som tids zon...
Men är det inte allmänt känt att Stockholm och Norrland inte ligger i samma land? :q :e :p
aleborg
JoakimE wrote:
Ofan, källa?
De sa det på SVT Extra men det står även på www.rickardrydell.com
Han skall väl köra en Prodrive Ferrari.
JoakimE wrote:
Men är det inte allmänt känt att Stockholm och Norrland inte ligger i samma land? :q :e :p
Jo iofs, allt söder om dalaälven tillhör ju Danmark :p §e
aleborg
Föresten, anledningen till att Rydell fick lätta på gasen var att Volvon var byggd för en sekventiell växellåda. Men nu fick de ju inte köra med det så då kastade de in en vanlig låda utan att ha fixat allt, detta då sekventiella lådor förmodligen kommer att införas snart.
Anonymous
Psycho Dave wrote:
De sa det på SVT Extra men det står även på www.rickardrydell.com
Han skall väl köra en Prodrive Ferrari.
Yes, en vacker Ferrari @ LeMans :D
Psycho Dave wrote:
Jo iofs, allt söder om dalaälven tillhör ju Danmark :p §e
Tur att Falun ligger norr om den då, att ha vart dansk hade ju vart förjävligt ;) :e

Fler trådar i Motorsport & Racing