PPsycho DaveTrådstart2002-05-23Är det någon som vet skälet till att man kör träningen på torsdagen och sedan inte kör något på fredagen? :q
Ingen aning men jag gissar på att det är för att man ska kunna köra F3000 kvalet utan problem :q
Jag vet att förr om åren så startades inte loppet kl 14:00 utan någon annan tid, detta för att det störde kungens te drickande annars!!!
lol :e
Iof, en annan anledning kan ju vara att man vill ge teamen en bra chans att få ut en riktigt bra setup från torsdagen som de sen kan använda på lördagen och söndagen... :q
Hmmmm, Ferrari märkligt efter på sista träningen innan kvalet...
Hmmm, test av race-setup med grymt mkt soppa kanske :q
Jo men märkligt att göra det före kvalet i sådana fall?!?!?
Vilket underbart kval!!!
En klar Michelin dominans dock...
Jisses, helt klart ett av de mest spännande kvalen iår :D
Fast Bridgestone får jobba lite med hemläxan, nästan bara Michelin däck bland de tio första :o
Jo Ferrari var undantaget bland de tio första :l
Vad hände med Björn? Jag missade det...
Psycho Dave wrote:
Vad hände med Björn? Jag missade det...
Ingen aning faktiskt, och svensk media är ju inte direkt lysande på att ta upp motorsport så jag tror vi får vänta tills Björn uppdaterar sin
webbsida :l
JoakimE wrote:
Ingen aning faktiskt, och svensk media är ju inte direkt lysande på att ta upp motorsport så jag tror vi får vänta tills Björn uppdaterar sin
webbsida :l
Jag kom in i den sena sändningen och då sa de precis att han hade brutit från en fjärde plats om jag inte fattade det fel. :(
Ujujuj, det är RACING på monaco nu :D :upp
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu för TV4, TVÅ reklampauser hittils, varav den nuvarande i en av de mer spännande delarna av racet :ner :ner :ner X(