Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

F1 - Spaniens GP

Startad av Psycho Dave · 2002-04-27 · 11 svar

Psycho DaveTrådstart
Nu är det bara 30 minuter kvar tills kvalet börjar, JIPPIE!!! :e

Bridgestone verkar ha ett övertag i däckskriget iallafall...
Anonymous
Forza Schumi :upp

Fast det intressanta kommer efter kvalet, för kl. 15:00 sänder Eurosport Formel 3000 med allas vår egen Björn Wirdheim :upp :D
Anonymous
Vilken tid :o
aleborg
Underbart.

Fasen jag har kommit på mig själv att heja på Rubinho mer än Schumi nuförtiden, jag vet ju att Schumi är bäst och jag gillar honom mest men det är ju knappt spännande att hålla på honom.
aleborg
Underbart, Rubinho snabbast på uppvärmningen.

Lite synd att Minardi inte har bättre koll på grejerna, även om de ofta är sist så är det synd att de inte kör...
Anonymous
Sauber verkar vara med mycket bra här, likaså Arrows, BAR och Jordan, medans det tar ett tag att hitta på Williams och främst McLaren i resultatlistan, vad pysslar dessa toppstall med egentligen? :q

Oerhört trisst att inte Minardi är med, men som Stoddart sa, säkerhetsskäl, vingar som ramlar av är inget att leka med :l
aleborg
Ja nu verkar ju inte Minardi vara ensamma med att tappa vingar. JÄKLIGT synd på Barrichello :(

Fasen nu verkar Coulthard ha fått fart på spisen, jag tittar på DR1 när TV4 fular sig med reklam...
Anonymous
Snyggt räddat av Renault föraren som precis lyckades missa Räkans vinge :o
Ska bli intressant att höra vad som hände med Barrichellos bil, F2002orna verkar ju hålla oerhört bra i övrigt så :l

Och som sagt, vad pysslar Williams med denna helgen?
Två nya nosar för Ralf och allmänt slött tempo :l
Anonymous
Ooooo, ouch, stackars stackars Williams mekaniker, det där såg ut o göra ont :x
aleborg
FY FAN vad Eje och Björn stinker, fan är de blind? :x :ner

Ahhhhhhhh, jag tror jag tittar på de danska sändningarna i fortsättningen X(
Anonymous
Fasiken va F2002an är snabb :o

Ralfie bröt :( och vågade inte åka med brorsan :e

Synd om Button, Barrichello, Räikkonen och förståss Minardi :(
pergi1
Ännu en uppvisning av Ferrari, får väl säga grattis då även om det tar emot. Synd om Rubens, hoppas han kan vinna ett lopp snart för han har visat att han är snabb. Vad säger man om McLaren? Pinsamt att vingen trillade av, skönt att David kom upp på pallen iaf. Synd om Button men det käns nästan som han förtjänade det :D (jag vet inte varför, det käns bara rätt idag :D).

Ganska underhållade idag iaf, kul med lite racing.

Fler trådar i Motorsport & Racing