Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

F3000: Spaniens GP

Startad av JoakimE · 2002-04-27 · 0 svar

JoakimETrådstart
Snygg kört av Pantano, lyckades stressa sönder Boirdais på sista varvet, Wirdheim 8a, missade poäng med två platser, men ändå bra kört då han startade 12a :)

Fler trådar i Motorsport & Racing