Flotören kan ha hängt upp sig om det är sådan på den. Prova isåfall att knacka på flotörhuset.
tja
jag har en peugeot xps spm är konstig. när man kör så funkar den fint, men när man stannar så blrjar det rinna bensin längst ner från förgasaren.
jag har en peugeot xps spm är konstig. när man kör så funkar den fint, men när man stannar så blrjar det rinna bensin längst ner från förgasaren.