Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

För er som missat det...

Startad av Krister Lindholm · 2004-02-24 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Men vi har en svensk med i F1 igen!

https://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,437932,00.html

Underbart skoj & ännu en anledning att kolla på F1!
Anonymous
Och för de som vill se rörliga bilder, föreslår jag fredagen den 5e Mars, kl 00:55 på TV4, som då sänder den första fria träningen inför Australiens GP där Björn ska köra! :D

Fler trådar i Motorsport & Racing