Och för de som vill se rörliga bilder, föreslår jag fredagen den 5e Mars, kl 00:55 på TV4, som då sänder den första fria träningen inför Australiens GP där Björn ska köra! :D
Men vi har en svensk med i F1 igen!
https://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,437932,00.html
Underbart skoj & ännu en anledning att kolla på F1!
https://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,437932,00.html
Underbart skoj & ännu en anledning att kolla på F1!