Jo dessa kan ha en egenskap att fastna "lite", men att smörja den lite innan brukar kunna lossa do flesta och med försiktigt tag med rörtång eller liknande brukar dom flesta lossna. :-)
Jag håller på med en VW typ 3 pannkaka...
Efter mycket pillande och lirkande fick jag loss låsmutter till fördelaren, inte helt
lätt att komma till. Men va' f-n... Fördelaren sitter som berget iaf :mad:
:q HUR ska jag få loss den, dvs få den vridbar, så jag kan ställa in tändningen?
Amerikansk övertalning - våld, mer våld, ännu mer våld - har nog
en begränsad nytta här, tror jag.
Jag vill ju inte vrida sönder något. Allt är sprayat med WD-40 nu, få se om den lossnar
lite till imorgon kväll.
Tips, någon??
Efter mycket pillande och lirkande fick jag loss låsmutter till fördelaren, inte helt
lätt att komma till. Men va' f-n... Fördelaren sitter som berget iaf :mad:
:q HUR ska jag få loss den, dvs få den vridbar, så jag kan ställa in tändningen?
Amerikansk övertalning - våld, mer våld, ännu mer våld - har nog
en begränsad nytta här, tror jag.
Jag vill ju inte vrida sönder något. Allt är sprayat med WD-40 nu, få se om den lossnar
lite till imorgon kväll.
Tips, någon??