Nån form av Off-Road skulle väl passa utmärkt. Har en polare som har en sån till salu, ber han kolla denna tråd!
Hejsan, nu är den som velar tebaks.
Nu vill jag ha förslag på allväders hojjar. Såg en budkille i Hagalund idag och här har det ju blåst och snöat så det ligger drivor som kan vara tuffa att köra i. Men han kan, så då går det ju. Ska nämligen sälja bilen.
Såg faktiskt en frisk jäkel i Dalarna (Söndags) som låg på motorvägen och körde på.
Då så vad säger ni?
Det ska vara begagnat och max 60 000kr.
Nu vill jag ha förslag på allväders hojjar. Såg en budkille i Hagalund idag och här har det ju blåst och snöat så det ligger drivor som kan vara tuffa att köra i. Men han kan, så då går det ju. Ska nämligen sälja bilen.
Såg faktiskt en frisk jäkel i Dalarna (Söndags) som låg på motorvägen och körde på.
Då så vad säger ni?
Det ska vara begagnat och max 60 000kr.