Problemet är löst :-)
Jag öppnade ventilen mellan turbon och wastegaten öppnade bara ett kvarts varv så nu laddar den ca 0,7 och varvar utan problem.
Ett stort tack till er som försökt hjälpa mig med min bil :-)
Jag öppnade ventilen mellan turbon och wastegaten öppnade bara ett kvarts varv så nu laddar den ca 0,7 och varvar utan problem.
Ett stort tack till er som försökt hjälpa mig med min bil :-)