Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Fråga om spridare

Startad av turbovolvo · 2011-08-24 · 46 svar

bittycahvsa319
Problemet är löst :-)
Jag öppnade ventilen mellan turbon och wastegaten öppnade bara ett kvarts varv så nu laddar den ca 0,7 och varvar utan problem.

Ett stort tack till er som försökt hjälpa mig med min bil :-)
Alkvettern
Lysande!
Jag skrev det iofs tidigare att de ofta rör sig om inskruvade stänger ;)
Det är rätt svårt att hitta rätt när den är skruvad åt något håll men du hade tur att det var halvvarvet :)