Har du prövat med att byta olja i växellådan som jag vet hjälpt i vissa fall då transmissionen kännts lite trött. Annars är visst möjligheter att konvertera till motor med manuell låda även om det krävs en del anpassning med motorfästen osv.
Men i så fall kanske man ska hålla sig till liknande kubiktal där annars maskinen riskerar bli väl trött även om det räcker med att den går framåt.
Men i så fall kanske man ska hålla sig till liknande kubiktal där annars maskinen riskerar bli väl trött även om det räcker med att den går framåt.