kopplingen är slut
Hej
Behöver lite hjälp med ett problem med min gamla Kawasaki 500.
Problemet jag har är när jag gasar kommer inte drivningen direkt utan varvtalet går upp men det låter precis som om jag har tryckt in kopplingen.
Vad kan detta vara?
Har testat att släppa på kopplingvajern för att den kanske hänger sig men det hjälper inte.
Vet någon vad det kan vara?
Tack på förhand!
Daniel Magnusson
Behöver lite hjälp med ett problem med min gamla Kawasaki 500.
Problemet jag har är när jag gasar kommer inte drivningen direkt utan varvtalet går upp men det låter precis som om jag har tryckt in kopplingen.
Vad kan detta vara?
Har testat att släppa på kopplingvajern för att den kanske hänger sig men det hjälper inte.
Vet någon vad det kan vara?
Tack på förhand!
Daniel Magnusson