Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Mc

Gasvajer Honda 125 (CB125) bild eller nåt

Startad av 0x2A · 2006-08-12 · 0 svar

0x2ATrådstart
H.
Någon som kan visa en bild edyl på hur gasvajern ska dras på en Honda CB125 -73

Med den nuvarande dragningen så gasar det på vid fullt styrutslag åt höger, vajern viks lite liksom.

Vajern är ny.


-

Fler trådar i Hjälpforumet Mc