0x2A wrote:
H.
Har nu plötsligt blivit MC-mek på en Honda 125 -73.
Det kommer ingen bensin från bensintanken om jag lossar slangen ifrån den och öppnar kranen (bensin finns i tanken).
Sitter det filter i kranen?
-
testat o blåsa i slangen? kan va skit som ligger o täpper i tanken
Har nu plötsligt blivit MC-mek på en Honda 125 -73.
Det kommer ingen bensin från bensintanken om jag lossar slangen ifrån den och öppnar kranen (bensin finns i tanken).
Sitter det filter i kranen?
-
testat o blåsa i slangen? kan va skit som ligger o täpper i tanken