Ser fram emot att se Wille på LeMans,Hoppas Peugeot sopar banan mad dom där Ingolstadtfjollorna.
Förra F1-världsmästaren Jacques Villeneuve har via sin manager meddelat att han troligtvis kommer tävla i NASCAR-serien nästa säsong. Enligt managern Craig Pollock var Villeneuve nära en styrning redan i år.
Läs mer här...
Läs mer här...