Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

johnson tvåtakt vägrar

Startad av holmger · 2009-08-19 · 3 svar

holmgerTrådstart
Vad är problemet, utombordaren vägrar starta, har gnista, får bensin, rengjord förgasare. -den har två cylindrar 6hp. Gick slöare och slöare för att till sist stanna.
holmger
slirfeldt
Hur är det med kompressionen? Då dom två grundläggande ämnena verkar finnas så bör den puttra igång,,, och just att den blev allt slöare så kan det tyda på att kompressionen är minimerad.
gillholmen
Bra ide, tänkte inte på det. Ska undersöka kompressionen-
holmger
gillholmen
Bra ide, tänkte inte på det. Ska testa kompressionen.
holmger

Fler trådar i Motorsport & Racing