Hur är det med kompressionen? Då dom två grundläggande ämnena verkar finnas så bör den puttra igång,,, och just att den blev allt slöare så kan det tyda på att kompressionen är minimerad.
Vad är problemet, utombordaren vägrar starta, har gnista, får bensin, rengjord förgasare. -den har två cylindrar 6hp. Gick slöare och slöare för att till sist stanna.
holmger
holmger