Det var insexskruv som höll remskivorna på axeln så det löste sig, man kunde skicka upp en insexnyckel.:i
Hej
Är det nån som vet hur man får loss motorn från gräsklipparen på en Jonsered Frontrider Remskivorna sitter väl fast med kilspår och skruv i axeln eller? Midjestyrningen gör ju att man inte kommer åt med nånting, ska man behöva vinkelslip o svets för att lossa motorn? Jag har letat efter resevdelslista eller nåra uppgifter på nätet om hur man delar den men inget hittat. Är det någon som haft bort motorn på den gräsklippartypen här på motorforum.
Owe
Är det nån som vet hur man får loss motorn från gräsklipparen på en Jonsered Frontrider Remskivorna sitter väl fast med kilspår och skruv i axeln eller? Midjestyrningen gör ju att man inte kommer åt med nånting, ska man behöva vinkelslip o svets för att lossa motorn? Jag har letat efter resevdelslista eller nåra uppgifter på nätet om hur man delar den men inget hittat. Är det någon som haft bort motorn på den gräsklippartypen här på motorforum.
Owe