Gissar lite svagt att texa detta forum är mer passande att hitta lämpligare svar på i dessa funderingar:https://www.opelsportclub.com/forums/ :-)
hej har köpt mej en kadett kombi -90 2,0 8v som ligger på 115hk/170nm
nu undrar jag om det går att sätta på en kadett gsi 16v topp på den ?
håller orginal växellådan, koplingen m,m ??
då jag inte har ett bra ställe o skruva på så skulle det vara bra om jag fick svar innan eftersom jag inte har något ställe att byta lådan m,m
nu undrar jag om det går att sätta på en kadett gsi 16v topp på den ?
håller orginal växellådan, koplingen m,m ??
då jag inte har ett bra ställe o skruva på så skulle det vara bra om jag fick svar innan eftersom jag inte har något ställe att byta lådan m,m