Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Kopplingsproblem Stiga villa.

Startad av Riccie · 2008-08-16 · 1 svar

RiccieTrådstart
Hej!!

Köpte en ny Stiga villa för ett år sedan. Nu verkar det som den inte kopplar ur helt. Det går inte få i växlarna utan att använda våld och så känns det som den "drar" lite hela tiden. Den verkar dock funka som vanligt när den är kall, men bara ngn minut eller så. Har kollat under den, men allt ser ok ut. Inga lösa remmar osv.
slirfeldt
För det första om den är så pass ny som bara ett år är detta en garantisak som du kostnadsfritt får åtgärtdat om du kontakter dessa servicverkstad, möjligt att det behövs en justering men rör inget själv för garantins skull.

Fler trådar i Motorsport & Racing