Växla onödigt ofta, låt den gå lätt & övervarva inte.. Räcker väl med 10-15 mil eller nått antar jag.. Blanda en eller två % extra olja i bensinen.
Jag skall sätta i ny kolv i brorsan moped, hur ligger det till med inkörningen? Lungt och fint i X anal mil eller?