Har mest skruvat äldre crossar som då bara haft den klassiska trottel vajern men du är säker på att det inte är vajerstyrd gas även på denna och med vanlig trottelfjäder. Som endera denna eller själva gasvajern till gasrullen som brukar kärva.
Hej jag har en ktm 85sx 06 och när jag fick den så märkte jag att när jag vred på gashandtaget så när jag vred på fult och sen när jag släppte så åkte den inte tillbaka, jag tror att den är hydraulisk men finns det egentligen tack på förhand :confused: