Var på tanken sitter läckaget? Är det en spricka eller ett hål? Det kan gå att hårdlöda med gaslåga om du gör rent ordentligt. Hör med en svetsfirma eller en mekanisk verkstad.
på en Kawa GPZ 500S 88.
Alternativ:
1. Ny tank. 3200 bagare! avslaget...
2. Beg tank. 1200 bagare + lack 1000 bagare. Avslaget
3. Löda? Går det med vanlig hobbykolv?
4. Kemisk metall från Clabbe Ohlson
5. Häll i något tankreparationsmojs
Har redan testat en klistervariant från Clabbe Ohlson som skulle vara bensinbeständigt, men det var det inte.
Hålet är så stort att det droppar...
Vad göra?
Alternativ:
1. Ny tank. 3200 bagare! avslaget...
2. Beg tank. 1200 bagare + lack 1000 bagare. Avslaget
3. Löda? Går det med vanlig hobbykolv?
4. Kemisk metall från Clabbe Ohlson
5. Häll i något tankreparationsmojs
Har redan testat en klistervariant från Clabbe Ohlson som skulle vara bensinbeständigt, men det var det inte.
Hålet är så stort att det droppar...
Vad göra?