Är själv så kallad återfallsknutte och har med under dom alla åren testat på dom flesta klasser av hojar och olika storlekar, men tycker mig nu funnit på den "rätta" klassen för egen del och det är en lagom stor offroad som är både lättkörd och allätare av allehanda vägar är inga problem alls med dessa, även om man så vill åka året runt med dubbdäck.
Så några exempel på vad jag anser kan vara bra hoj i fallet som dessutom har litet vindavisare är tex Honda Dominator 650 -91, från 10000:- eller om denna anses för stor kanske Honda NX 250 passar bättre, eller så Kawasaki KLE 500 -94 för runda 20000:-.
Eller så den andra hojen på raken för egen del, en kawasaki KLR 650 Tengai -91 för runda 15000:- som jag är helnöjd med och som enstånka dessutom har det rätta avgasljudet,,, men överlag håller samtliga dessa uppräknade hojar tämligen hög kvalité och till rimliga pengar. :-)
Så några exempel på vad jag anser kan vara bra hoj i fallet som dessutom har litet vindavisare är tex Honda Dominator 650 -91, från 10000:- eller om denna anses för stor kanske Honda NX 250 passar bättre, eller så Kawasaki KLE 500 -94 för runda 20000:-.
Eller så den andra hojen på raken för egen del, en kawasaki KLR 650 Tengai -91 för runda 15000:- som jag är helnöjd med och som enstånka dessutom har det rätta avgasljudet,,, men överlag håller samtliga dessa uppräknade hojar tämligen hög kvalité och till rimliga pengar. :-)