Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

LG Super Racing Weekend: Silverstone

Startad av Psycho Dave · 2002-05-04 · 7 svar

Psycho DaveTrådstart
Jaaaaaaaa, Rydell är stark i Volvon. Han startar som trea i morgon :D :)
Anonymous
Nice :)

Och för att jag inte ska glömma bort morgondagens sändning, Eurosport sänder Live från kl 15:15 och har sen en ytterligare en sändning (dock inte Live) kl 19:00 :)
aleborg
Och SVT Extra sänder även första racet live.
Jag älskar att ha SVT Extra :p :e

14.45 - 15.15 ETCC
Direktsändning från säsongens andra deltävling i ETCC, EM för standardbilar som körs på Silverstone i England.

15.45 - 16.15 ETCC
Direktsändning från säsongens andra deltävling i ETCC, EM för standardbilar som körs på Silverstone i England.
aleborg
SATAN...
Med 4 varv kvar och Rydell i ledning så hoppar 5: e växeln ur och han tappade ner till 5: e plats. Han lyckades iallafall arbeta sig upp till en 4: e plats men fick hålla handen på växelspaken för att kunna hålla 5:an i läge. Tydligen så var det även svårt att få i 2:an och 3:an :(

Hoppas han kör bra nu då han vet om problemet och kan köra bra i andra loppet med bara en hand på ratten.
Anonymous
*puh*
hann precis hem till andra racet, trist om första racet men Rickard verkar vara redigt på G nu :)
Anonymous
Rydell kör ju oerhört aggresivt verkar det som nu, står på för fulla muggar, lysande :D
Anonymous
_grym_ omkörning av Rydell, utsidan rockar :e
aleborg
Japp, riktigt starkt av Rydell att köra så bra med växellådsproblem :)

Det är dock dags för Volvo att skaffa en ny andreförare som kan matcha Rydell lite och ingen jäkla looser som harvar längst bak.

Fler trådar i Motorsport & Racing