Följ gärna upp detta.
Jag har varit på LeMans två gånger och tycker att det är världens mesta racing. Tänk Er alla klasser och körning i 24 timmar.
Det är jättevasst.
Så säger iallafall Lasp
Jag har varit på LeMans två gånger och tycker att det är världens mesta racing. Tänk Er alla klasser och körning i 24 timmar.
Det är jättevasst.
Så säger iallafall Lasp