Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Lövis & Bräck i Le Mans?

Startad av Krister Lindholm · 2005-11-10 · 2 svar

Krister LindholmTrådstart
https://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=26183

Vore ju skoj som bara den att se det loppet om detta blir verklighet!
Lasp
Följ gärna upp detta.
Jag har varit på LeMans två gånger och tycker att det är världens mesta racing. Tänk Er alla klasser och körning i 24 timmar.
Det är jättevasst.
Så säger iallafall Lasp
metallica
saab körde i le mans 1959, det slutade med andra plats i klassen.
/Tomas carlsson

Fler trådar i Motorsport & Racing