Kompressorolja finns på Biltema 39,90.-/liter.Vet ej vad det är för specell olja ..
Jag ber om ursäkt om jag gör intrång i biltråden, men jag fann inget annat
ställe som passade bättre (mindre illa), och jag är ganska säker på att någon
användare här kan ge mig svaret.
Jag har fått överta en kompressor, en så'n där med elmotor och tank ni vet.
Fråga: Vad för sorts olja ska den smörjas med?
Återigen ursäkta mig. Webmaster må gärna flytta inlägget till rätt plats, om
det finns en sådan.
.
ställe som passade bättre (mindre illa), och jag är ganska säker på att någon
användare här kan ge mig svaret.
Jag har fått överta en kompressor, en så'n där med elmotor och tank ni vet.
Fråga: Vad för sorts olja ska den smörjas med?
Återigen ursäkta mig. Webmaster må gärna flytta inlägget till rätt plats, om
det finns en sådan.
.