4426-hemiTrådstart2003-02-15snart mopped
jag fyller snart 15.(äntligen mopped!!)
JAg undra om ni kan rekommendera nåon mopped.
jag vill helst ha en cross moppe.
den får inte vara dyr kostar den uppmot 10 tusen e det bara att glömma.
så om ni kan rekommendera något bra märke så säg till!
jag kan inte så mycket om mopeder men suzuki och honda ser väl ut som en cross
annars kan du ju prova att sätta bakljus och framljus på en cross då ser den ju ut som en moped det gjorde en kompis till mig.
Om du söker moped sök på Blocket.se
En äldre Yamaha DT borde du väl kunna få för en billig slant.
jo en dt kanske inte vore så dummt.......
Antingen Honda MT5 eller Yamaha DT...
vet någon nått om jawa tws?
köp inte Dt det är bara rappel har en och den står bara hela tiden på grund av små grejor till stora som t.ex. motorrenovering....