hmm, hade de vara eco flex ang miljö, så hade de räckt med att du trampat kopplingen i botten lagt i växel för att bilen ska starta automatiskt.
Om du måste vrida på nyckeln och starta om bilen från scratch så är de långt ifrån en miljöbil :p
starta bilen utan att ha anv den på ngr timmar
Ta tid exakt från och med när du ställer den på tomgång och släpper gas koppling osv, hamnar du på 3min 48 sek te.x ok, kör den ett tag 2 mil ca, o gör exakt lika ta tid, hamnar du på samma ja, då är det
1. Senare modiferiad miljö anpassning
2. Eller auto off på tomgång eftersom det är förbjudet att ha tomgång igång mer än nån min nästan överallt, att den e modiferad på så vis.. Jag vet en person som hade auto off på sin bil efter visst antal minuter, men den e den enda ja vet hitils under mina 28 år ^^
kolla om bilen stängs av när den har en viss värme eller nå oxå, fråga den som hade bilen förut, eller ring passat
Om du måste vrida på nyckeln och starta om bilen från scratch så är de långt ifrån en miljöbil :p
starta bilen utan att ha anv den på ngr timmar
Ta tid exakt från och med när du ställer den på tomgång och släpper gas koppling osv, hamnar du på 3min 48 sek te.x ok, kör den ett tag 2 mil ca, o gör exakt lika ta tid, hamnar du på samma ja, då är det
1. Senare modiferiad miljö anpassning
2. Eller auto off på tomgång eftersom det är förbjudet att ha tomgång igång mer än nån min nästan överallt, att den e modiferad på så vis.. Jag vet en person som hade auto off på sin bil efter visst antal minuter, men den e den enda ja vet hitils under mina 28 år ^^
kolla om bilen stängs av när den har en viss värme eller nå oxå, fråga den som hade bilen förut, eller ring passat