Småknepigt fenomen som jag trots en rad egna hojar genom åren inte direkt känner igen detta fenomen, just att den annars är lättstatrad kall som varm men inte mitt i mellan,, men försök då den tjurar då vid halvljummen motor om det är bränslerelaterat genom att då spraya lite startgas i dess insug som då skulle tända till motorn direkt.
Gör detta ingen skilnad så är det mera troligen tändrelaterat problem, men vidare efter dessa omöjliga startförsök så borde det om inget annat lukta rätt bra med bränsle ur avgasrören.
Gör detta ingen skilnad så är det mera troligen tändrelaterat problem, men vidare efter dessa omöjliga startförsök så borde det om inget annat lukta rätt bra med bränsle ur avgasrören.