Då har givaren för neutral lampan gett upp på din och den ska lysa vid just neutral läge oavsett kopplings läge, vet ej hur givaren sitter på en Honda, men på den Suzuki GSX 750 jag fixade på för några år sedan (som också lyste hela tiden) har jag för mig att det på denna var det en liten stålkula med en fjäder, himla simpel grej var det iaf och troligt är det är det även för dig att det bara är dålig kontakt.
H.
När ska lampan för växelns neutralläge lysa egentligen iförhållande till kopplingen ?
Som det är nu så lyser den oavsett växel om man trycker in kopplingen, är det rätt ?
-
När ska lampan för växelns neutralläge lysa egentligen iförhållande till kopplingen ?
Som det är nu så lyser den oavsett växel om man trycker in kopplingen, är det rätt ?
-