Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Nürburgring 2002

Startad av Krister Lindholm · · 8 svar

Krister LindholmTrådstart
I år tillbringade jag midsommar på ringen
Mitt första F1 lopp live. Det var bra.
Finns det intresse för en ny resa under 2002.
Vi åkte med Palms Busstrafik. Tim är kanske mest känd som tvåhjulschaufför på ringen.
Vill pejla läget
Krister Lindholm
Inte helt omöjligt om man säger så!

Är det en organiserad resa eller måste man krångla själv med biljetter, hotell etc?
Lasp
Allt och jag säger allt var fixat.
Ett bra hotell vid mosel´s strand
Busstransfer till och från banan (Vi såg inte alla lådbilsloppen) Men var i tid för all uppvärmning och alla race med F1órna.
Vi var där Fr Lö Sö dvs helbiljett.
Avresa med nattbuss Torsdag Hemma Måndag kväll.
Krister Lindholm
Vad kostade kalaset då?
Lasp
Fyratusenfemhundra tror jag att det var kanske 4200 om man accepterade dubbelrum.
Bara biljetten kostade 2800 vid direktköp.
Men säg att det handlar om under 5 lappar.
Anonymous
Intresset finns garanterat, pengaflödet får jag kolla ;-)
Lasp
Här kan man beställa information om resor:
Vi har F1 resa till Belgien spa den 29/8-2/9, Nürburg ring den 20-24/6, och Cart den 18-22/9.

Om något är intressant meila din adress så skickar vi information.
ALSTERMO BUSSTRAFIK / Gun Jidne

Mailto:alstermo.busstrafik@telia.com
zip
Hej! intressant forum..

lasp, om du reste med Palm´s till Ringen 01 måste vi ha träffats... reste med Palm´s både -00 och -01, är mycket intresserad av en -02 resa..

Finns inte palm´s kvar? skickade ett mail för ett tag sedan men fick det raskt tillbax..


Mvh Martin Sohlberg (Forza medlem)

[ Detta Inlägg ändrades av: sicknote den 2002-03-11 22:11 ]
Lasp
Eftersom Ringens tävling även i år ligger på midsommar prioriterar de flesta surr i kupan istället.
Därför har nog Palms lämnat stafettpinnen över till Alstermo. Kolla deras program.

Fler trådar i Motorsport & Racing