Här kanske är ett mera rätt forum för denna biltyp att få bra svar på: https://www.vwtyp1.com/forum/ eller denna: https://www.silverminken.se/vwmarknaden/forum/index.php
Men vad jag vill minnas från dessa nostaligtider och skruvande med dessa var det rätt vanligt att få "finjustera" just dess länkage, vet att jag även i gömmorna skall ha lite vw verkstadsböker över dessa bilar som jag ta rota efter lite,,, verkar annars vara en pärla väl värd att bevara för eftervärden. :-)
Men vad jag vill minnas från dessa nostaligtider och skruvande med dessa var det rätt vanligt att få "finjustera" just dess länkage, vet att jag även i gömmorna skall ha lite vw verkstadsböker över dessa bilar som jag ta rota efter lite,,, verkar annars vara en pärla väl värd att bevara för eftervärden. :-)