Den skickades, den kom tillbaka med
en nästan likadan....så nu fungerar det..
..tror jag?
Tack för hjälpen JoakimE
Tackar, den kommer.
/Pele
_________________
Må man ha som man förtjänar/Alltså, fri ÖL till folket/Det är jag som kallas "Folk"
[ Detta Inlägg ändrades av: Pele den 2001-11-10 12:12 ]
en nästan likadan....så nu fungerar det..
..tror jag?
Tack för hjälpen JoakimE
Tackar, den kommer.
/Pele
_________________
Må man ha som man förtjänar/Alltså, fri ÖL till folket/Det är jag som kallas "Folk"
[ Detta Inlägg ändrades av: Pele den 2001-11-10 12:12 ]