Motorforum.nu

ForumOff Topic

Om Forumet/ databasstorlek?

Startad av – · · 45 svar

Pele
Den skickades, den kom tillbaka med
en nästan likadan....så nu fungerar det..
..tror jag?

Tack för hjälpen JoakimE


Tackar, den kommer.

/Pele

_________________
Må man ha som man förtjänar/Alltså, fri ÖL till folket/Det är jag som kallas "Folk"

[ Detta Inlägg ändrades av: Pele den 2001-11-10 12:12 ]