Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Mc

Piaggio

Startad av thomasarjeplog · 2011-07-12 · 3 svar

thomasarjeplogTrådstart
Hej
Min svärfar har en Piaggio mopedlastbil dito som syns i reklamen för orangina Juice. Under sitsen sitter något om det är motstånd eller vad det är. Det har i alla fall brunnit så nu undrar jag om någon av er vet vad det är som brunnit så jag eventuellt kan hjälpa honom att skaffa nytt//
slirfeldt
Trevlig liten sak dessa annars och det var inte vidare mycket att gå på detta inte vad det kan röra sig om för defekt. Är det fråga om någon form av säkring och vart går om det nu är ett motstånd till och kanske går det att få till en bild över detta och är det med detta någon funktion som inte fungerar längre?
Nilsk
Hej Peter
Jag har sett på reläet eller vad det kan vara och där fanns angivet Ducati Energia 313621 Piaggio, jag har sökt på det men hittar tyvärr inget//Thomas
slirfeldt
Ja du har heller inte ännu funnit något användbart,,, men ett kopplingschema skull ju underlätta men vidare har det märks på om det är någon elektrisk funktion som inte fungerar längre? Är det vidare ett standardrelä detta om man i så fall kan ersätta detta med tex ett universalrelä?

Fler trådar i Hjälpforumet Mc