Trevlig liten sak dessa annars och det var inte vidare mycket att gå på detta inte vad det kan röra sig om för defekt. Är det fråga om någon form av säkring och vart går om det nu är ett motstånd till och kanske går det att få till en bild över detta och är det med detta någon funktion som inte fungerar längre?
Hej
Min svärfar har en Piaggio mopedlastbil dito som syns i reklamen för orangina Juice. Under sitsen sitter något om det är motstånd eller vad det är. Det har i alla fall brunnit så nu undrar jag om någon av er vet vad det är som brunnit så jag eventuellt kan hjälpa honom att skaffa nytt//
Min svärfar har en Piaggio mopedlastbil dito som syns i reklamen för orangina Juice. Under sitsen sitter något om det är motstånd eller vad det är. Det har i alla fall brunnit så nu undrar jag om någon av er vet vad det är som brunnit så jag eventuellt kan hjälpa honom att skaffa nytt//