Tjaba Paulliegubben.
Jag tycker inte du ska dra plugg'a på ho för lämpe di kommer bara å ryka så du få bil nä du e 60 o de vill vi inte.
Jag tycker inte du ska dra plugg'a på ho för lämpe di kommer bara å ryka så du få bil nä du e 60 o de vill vi inte.