Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

pluggen

Startad av Anonymous · · 1 svar

AnonymousTrådstart
Är en cooling på 52 jular som kör flakmoppe. Min moppe går bara i 25 km/tim!, vad skall jag göra?. Har funderat på arr dra pluggen och dreva. Min polare Bertil sa att jag skall jacka kolven och se till att den ordentilgt sotad. Tacksam för svar och åsikter.

Ha en jävligt bra jul!, och en super ball nyårsafton!.

Paul(med en folköl i näven).
Racerankan
Tjaba Paulliegubben.

Jag tycker inte du ska dra plugg'a på ho för lämpe di kommer bara å ryka så du få bil nä du e 60 o de vill vi inte.

Fler trådar i Motorsport & Racing