Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Mc

Rassel med kopplingen intryckt

Startad av Speedo · 2006-07-08 · 1 svar

SpeedoTrådstart
Hej! Jag har en Yamaha XJ600 -89 i generellt mycket bra skick. En grej som dock stör mig lite är att när jag trycker in kopplingen (speciellt när jag har i friläge) så rasslar det endel. Ofta låter det mest från början, och avtar efter ett tag. Jag har hört något om kopplingskorgen.. är detta något som är enkelt/billigt att åtgärda?

Mvh
// Frank
fraggelpelle
Ingen aktivitet i detta forum? Det är ju MC säsong nu och allt.. ;)

Fler trådar i Hjälpforumet Mc