Ingen aktivitet i detta forum? Det är ju MC säsong nu och allt.. ;)
Hej! Jag har en Yamaha XJ600 -89 i generellt mycket bra skick. En grej som dock stör mig lite är att när jag trycker in kopplingen (speciellt när jag har i friläge) så rasslar det endel. Ofta låter det mest från början, och avtar efter ett tag. Jag har hört något om kopplingskorgen.. är detta något som är enkelt/billigt att åtgärda?
Mvh
// Frank
Mvh
// Frank